Bali met Ron en Corry

Huisdieren....

Na een bootreis van ruim 4 uur, met een aantal tussenstops waar de plaatselijke bevolking probeert wat aan de reizigers te verdienen, zijn we weer terug op Bali. Nog een half uurtje met de taxi en dan komen we in een waar paradijsje. Een heerlijk rustig complex met maar 8 huisjes in traditionele Balinese stijl. Dat Balinees moet je letterlijk nemen, want de huisjes bestaan uit bamboe en daken van gras. Alles is open en we zijn dan ook heel blij met de klamboe aan het bed. Elke avond krijgen we wierook op het balkon en in het huisje tegen eventuele vliegen en muggen. Van die laatste hebben we eigenlijk helemaal geen last, maar dat komt omdat ze worden opgegeten door ons huisdier: een heuse, 30cm lange reuze hagedis. Ons huis is zijn huis, want Ron heeft hem al een paar keer weggejaagd, maar telkens zit hij er weer. Zolang hij maar hoog in het dak zit vind ik het prima (het zal wel moeten).

Maar weer een scooter gehuurd en vandaag naar het strand gereden. Deze kust staat bekent om zijn hoge golven en er wordt dan ook veel gebruik van gemaakt door surfers. Wij genieten gewoon van de zon en het uitzicht. De hele middag hangt er al een enorme onweersbui boven Bali en aan het eind van de middag begint het ook hier te regenen. Helaas vandaag dus geen foto’s van de zonsondergang.

Morgen gaan we naar de Uluwatu Tempel. Hier op het uiterste westpuntje van Bali gaan we proberen die zonsondergangfoto’s te maken.

Joke

Het ziet er goed uit, en rustig alhoewel op de toeristische plekken er genoeg mensen op de foto's staan. Geniet ervan en veel plezier.

Henk

Wederom mooie foto's en een schitterende film van het snorkelen. Ben er jaloers op.Veel vakantieplezier verder

Sjani

Dag lieverds, wat een prachtige verhalen en foto's. Zo bijzonder mooi om op deze manier jullie vakantie ook een beetje mee te mogen maken!! Geniet er maar heerlijk van. Liefs van ons??