Bali met Ron en Corry

De laatste loodjes

De kamer is leeg en de sleutel ingeleverd. Vandaag zijn we begonnen aan onze laatste dag in Bali. We kunnen nog genieten van het zwembad en het restaurant van het complex tot we om 20:00 uur worden opgehaald en naar de luchthaven worden gebracht.

Van vele hadden we al gehoord, als je eenmaal in Bali geweest bent, wil je niets anders meer. Nou niets anders is wel wat veel, maar dat we hier nog eens terug gaan is wel zeker. Wat een heerlijk vakantieland. Zulke vriendelijke mensen, heerlijk eten (zoals jullie inmiddels wel weten, niet onbelangrijk voor ons) en veel afwisseling in landschappen, zodat we Bali zeker opnemen in ons grote vakantieavontuur van volgend jaar.

Morgen rond deze tijd (het is hier 7 uur later) landen we weer in ons koude landje. Wij hopen dat jullie van ons blog en de foto’s hebben genoten, wij vonden het in elk geval leuk om zo af en toe iets te schrijven en te laten zien.

Groetjes, Ron en Corry

Pa

Veilige vliegreis en wekom thuis

Sjani

Inderdaad nog even genieten van dat prachtige land en dan terug naar ons koude kikkerlandje. Wij wensen jullie een veilige terugvlucht ?

John en Joke van de Loosdrecht

Een goede en rustig reis terug
Ik heb genoten van jullie reis verslagen en foto"s
We horen snel weer wat groetjes

Remco

Weer een mooie ervaring rijker veilige thuisreis

Karin en Jo

Welkom terug xxxx